Xarrada a pares/Charla para padres

Hem programat, juntament amb la Guàrdia Civil, un taller dirigit a pares que es desenvoluparà el dilluns 11 de febrer al centre, de 16:30 a 18:30 hores.

Les noves tecnologies i els nous canals de comunicació entre els joves suposen grans avanços, però també grans reptes i perills per a la joventut. Aquest tema s’ha convertit en un dels quals més inquietud manifesteu els pares.

Al llarg del matí del dijous 7, els alumnes de 1r i 3r han rebut també unes sessions enfocades a l’ús segur de les noves tecnologies.

Hemos programado, junto con la Guardia Civil, un taller dirigido a padres que se desarrollará el lunes 11 de febrero en el centro, de 16:30 a 18:30 horas.

Las nuevas tecnologías y los nuevos canales de comunicación entre los jóvenes suponen grandes avances, pero también grandes retos y peligros para la juventud. Este tema se ha convertido en uno de los que más inquietud manifestáis los padres.

Durante la mañana del jueves 7, los alumnos de 1º y 3º han recibido también unas sesiones enfocadas al uso seguro de las nuevas tecnologías.