Profes; Profesores

El Colegio La Baronía San Antonio Abad de Gilet oferta catorce horas de una vacante de profesorado.

• La vacante es para impartir clases de Inglés y Latín en Educación Secundaria. Los requisitos a cumplir y el trámite para solicitar la plaza son los indicados en el documento enlazado abajo.

Actualización del 17 de febrero de 2020:

El Colegio La Baronía San Antonio Abad de Gilet oferta también veinticinco horas de una vacante de profesorado (seis de ellas para una asistencia domiciliaria).

• De las veinticinco horas, diecinueve son para impartir clases en Educación Secundaria de Biología y Geología (3ESO y 4ESO, vehiculada en Lengua Valenciana), Ciencias Aplicadas a la Actividad Profesional (4ESO, vehiculada en Lengua Valenciana), y Ámbito Científico Matemático (PMAR3, vehiculada en Lengua Castellana y/o Valenciana).
  • Las seis horas de asistencia domiciliaria son para impartir Ámbito Científico (Matemáticas, Física y Química) de 2ESO en Valenciano.
  • Los requisitos a cumplir y el trámite para solicitar la plaza son los indicados en el documento enlazado abajo.

El Col·legi La Baronia Sant Antoni Abat de Gilet oferta catorze hores d’una vacant de professorat.

• La vacant és per a impartir classes d’Anglés i Llatí en Educació Secundària. Els requisits a cumplir i el tràmit per a sol·licitar la plaça són els indicats en el document enllaçat baix.

Actualització del 17 de febrer de 2020:

El Col·legi La Baronia sant Antoni Abat de Gilet ofereix també vint-i-cinc hores d’una vacant de professorat (sis d’elles per a una assistència domiciliària).

• De les vint-i-cinc hores, dèneu són per a impartir classes en Educació Secundària de Biologia i Geologia (3ESO i 4ESO, vehiculada en Llengua Valenciana), Ciències Aplicades a l’Activitat Professional (4ESO, vehiculada en Llengua Valenciana), i Àmbit Científic Matemàtic (PMAR3, vehiculada en Llengua Castellana i/o Valenciana).
  • Les sis hores d’assistència domiciliària són per a impartir Àmbit Científic (Matemàtiques, Física i Química) de 2ESO en Valencià.
  • Els requisits a cumplir i el tràmit per a sol·licitar la plaça són els indicats en el document enllaçat baix.

Vacante de Inglés y Latín

Vacant d’Anglés i Llatí