Congreso “Lo que de verdad importa”

Activitats/Educació secundaria/Curs 2015 – 2016/Congreso “Lo que de verdad importa”

CONGRESO “LO QUE DE VERDAD IMPORTA”

Els alumnes de 3r i 4t de l’ESO de AE van assistir al congrés celebrat a València.

El Congrés “El que De Veritat Importa” és una trobada gratuïta, apolítica i oberta a totes les creences, que se celebra a les principals ciutats espanyoles, per tal d’apropar als joves, a valors humans universals (com la tolerància, la superació, el respecte o la solidaritat) a través de ponències testimonials.

Des de l’any 2007 milers de joves assisteixen a aquest congrés per escoltar històries de vida impactants que els fan reflexionar sobre les seues prioritats i donar-se compte del que de veritat importa per a ells. A València escoltem 3 vivències:

• Amuda Goueli: emprenedor. CEO d’Destinia.com, una de les cinc grans agències de viatges en línia d’Espanya.
  • Maria Eugènia Donoso: després d’enfrontar desordres alimentaris severs decidir crear la TOP PLUS SIZE MODEL del país i defensar la imatge de la dona feliç.
  • Miriam Fernández: la seva paràlisi cerebral no li ha impedit ser campiona nacional de natació ni dedicar-se a la música.
Esta entrada fue publicada en Sin categoría. Guarda el enlace permanente.